طراحی صندلی مطلوب و سیستم تعلیق برای یک ماشین چهارچرخ با استفاده از مدل راننده و الگوریتم ژنتیک
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 12
حجم فایل: 445
طراحی صندلی مطلوب و سیستم تعلیق برای یک ماشین چهارچرخ با استفاده از مدل راننده و الگوریتم ژنتیک ؛ مقاله ای صنعتی و در مورد طراحی در رشته مهندسی مکانیک است که برای دانلود در 12 صفحه ترجمه شده است .
چکیده:
در این مقاله بهینه سازی سیستم تعلیق و صندلی ماشین چهارچرخ با استفاده از الگوریتم ژنتیک جهت تعیین مجموعه از پارامتر ها برای رسیدن به بهترین عملکرد راننده پرداخته شده است . از آنجا که سلامتی راننده به عنوان یک پارامتر مهم در ماشین است ، هدف مورد نطر به حداقل رساندن یک تابع چند منظوره تشکیل شده به صورت ترکیبی بوده تا انحرافات تعلیق و انحراف تایر به حداقل رسیده و هم چنین شتاب (CF) به طور معمول توسط طراحان ارائه نمی شود . نتایج بهینه سازی از طریق گام ها و فركانس پاسخ از صندلی و سیستم تعلیق برای مقایسه سیستم تعلیق مطلوب بوده و در حال حاظر استفاده شده است . مقایسه نتایج حالت بهینه سازی شده از سیستم با یک پیک رزونانسی و CF و مقدار ارتعاشی را نشان می دهدو مفهوم و ایده های مطرح شده در این اثر بوده و به طور مستقیم برای هر دو ماشین با سیستم تعلیق و صندلی در صنعت قابل اجرا است.
کلمات کلیدی : ماشین چهار چرخ ، سیستم تعلیق ، طراحی بهینه صندلی ، مدل راننده ماشین
نظرات شما عزیزان:
:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، مهندسی مکانیک و مهندسی مکانیک خودرو، ،
:: برچسبها: طراحی سیستم تعلیق, طراحی بهینه صندلی خودرو, سیستم تعلیق خودرو, الگوریتم ژنتیک, مقاله رشته طراحی صنعتی, دانلود مقاله مکانیک, مقاله رشته مکانیک, مقاله مهندسی مکانیک, دانلود مقاله مکانیک خودرو, مقاله رشته مهندسی صنایع, مدل راننده,